Yesterday - Today


Prude

19:54, 28 June 2003

Your Ultimate Purity Score Is...
CategoryYour Score Average
Self-Lovin'78.3%
Never taken out of the packaging
64.4%
Shamelessness90.5%
Has yet to see self in mirror
79%
Sex Drive 71.1%
A fool for love, but not always
77.2%
Straightness32.1%
Done the nasty, but not creatively
44.1%
Gayness 100%
82.6%
Fucking Sick93.8%
Refreshingly normal
89.5%
You are 76.73% pure
Average Score: 72%


Bortgl�md

19:02, 28 June 2003

Om det finns n�gon som l�ser svenska, urs�kta mej... det ska finnas m�nga fel i den har entry. Men jag m�ste anv�nda svenska darf�r att jag skriver om en v�nn som l�ser den har dagboken.

Gud, va tr�kigt. Hela dagen f�rlorade, n�stan. Jag skulla tillbringa dagen med min v�nn... skulle hj�lpa henne flytta till hennes nya l�genhet och sen trodde jag att vi skulle kanske g� ut och supa lite. Jag s�g fram till det har �ven under veckan, darf�r att jag tycker j�tte mycket om den har v�nnen och vi har det s� roligt n�r vi tar lite vin och bara sitter runt och snackar. Ocks�, jag har en j�tte bra present till henne: jag har kopt henne en vin-h�llare och tolv flaskor vin som "husvarmningspresent".

Jag rang henne efter jag kom tillbacka fr�n stallet i morse; lamnade ett meddelande. Rang igen en timme senare. Sen igen n�gra timmar senare. Och igen. Nu �r det halv sex p� kv�llen och hon har inte ringt tillbacka. De g�r lite ont. Hon har varit s� har f�rut, f�rst�s: lite d�ligt med att ringa tillbacka, etc. Men jag trodde att vi hade planerat det har... och jag s�g fram till det... och jag satt runt hela dagen och v�ntade vid telefonen. Sigh.

Nu �r jag facktist r�dd f�r ikv�ll. Jag har ingenting att g�ra! Ingen att g� ut med! Ig�r kv�ll tror jag att Anu bj�d mej g� till n�gon fest som dom skulle g� till. Med jag kan inte lita p� det darf�r att jag kommer inte precis ih�g vilken slags fest det va eller om jag var verkligen inbjuden eller inte. Jag tror att jag var det och att hon skulle ringa mej idag med mera detaljer. Jag vill ringa henne nu, men jag �r r�dd p� grund av ig�r kv�ll: jag �r r�dd att hon tycker jag �r otrolig oartig att Lee-Ann och jag pratade lite Franska framf�r dom, sarskilt n�r hon f�rsoker s� mycket att inte anv�nda Hindi nar det finns n�gon som f�rst�r inte. Jag t�nker be om urs�kt ikv�ll, men just nu �r jag r�dd att hon tycker mindre av mej och s� vill inte h�nga med mej igen ikv�ll.

Och om jag h�nger inte med dem, va g�r jag d�? Jag har ringt Angie men man kan aldrig hoppa att hon ringer tillbaka... Lee-Ann har en barbecue som hon ska g� p� och sen till en film med ekliga pojkv�nnen... och s� �r det slut. Inga andra val. Hur ledsen f�r mej, eller hur? �ven min �lskling Kristen har inte ringt tillbaka nar jag ringde henne typ en timme sen.

Just nu ringde jag Piyush och fick svararen. Varf�r �r det att varje g�ng jag f�r n�gon svarare blir jag misstrogen att folk f�rs�ker undvika mej? Att dom tittar p� telefonnummret och tycker: "Usch, jag vill inte prata med henne just nu!"

Jag k�nner mej d�ligt nu. Ensam och bortgl�md. Tjock och ful och sakta. Hur kan det vara att jag k�nner mej hungrig och met samtidigt?


Last Five Entries
Cheeryface - 30 July 2003
Belli Denuntiatio - 27 July 2003
Weird - 27 July 2003
Runty Jew - 26 July 2003
Small World - 26 July 2003

Choose an Entry at Random


Do you like me? Validate my existence by taking my survey.
If you really like me you can vote for me as one of the Top 100 diaries on Diaryland.

My review from Geek Reviews.
My review from Quite Nasty Reviews.
My review from Wickedly Good Reviews.
My review from Sweet Reviews.

Visitors:

new old email guestbook profile evilgnome designs diaryland